ZAPRASZAMY WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH PROBLEMATYKĄ WPŁYWU TECHNOLOGII I IT NA CZŁOWIEKA I ORGANIZACJE.
Kiedy? 13.12.2018 r.
Gdzie? Kampus UEK, Pawilon „D” sala nr 6 i hole przed salą
W trakcie konferencji będziesz mógł zapoznać się m.in. z problematyką dotyczącą:
- Automatyzacji procesów produkcyjnych i Przemysłu 4.0;
- Sztucznej inteligencji i analizy danych Big Data w organizacjach;
- Wykorzystania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w procesach produkcyjnych i codziennym życiu;
- Tworzenia i wdrażania innowacji w konkretnych firmach;
- Współpracy uczelni i otoczenia badawczo-rozwojowego z przedsiębiorstwami;
- Możliwego wsparcia finansowego na zakładanie innowacyjnych startupów i działalności
gospodarczych w Małopolsce.
Będzie możliwość zapoznania się z innowacyjnymi przykładami komercjalizacji badań
naukowych oraz:
- Przetestowania okularów HoloLens i Googli VR;
- Doświadczenia na symulatorze lotów – lotu samolotem wielozadaniowym F-35 w systemie Virtual Reality;
- Sprawdzenia się w rozgrywce podczas której zbadamy Twoją kreatywność i myślenie twórcze.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH!
(Każdy uczestnik konferencji otrzyma książkę pt.: „Wybrane problemy zarządzania w gospodarce
opartej na wiedzy – przedsiębiorczość i zachowania innowacyjne”)
9.00-9.30 – Rejestracja uczestników konferencji – Hol przed salą nr 6,
9.30-9.40 – Uroczyste otwarcie konferencji,
9.40-10.00 – Podsumowanie projektu .: „NAUKA↔BIZNES”,
10.00-10.30 – Wiedza źródłem osiągnięcia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa,
10.30-11.00 – Uczelnia 4.0: Technologia i dane w służbie kształcenia i działalności naukowej,
11.00-11.30 – Technologia w retailu – czyli jak sztuczna inteligencja i Big Data zmieniają handel tradycyjny?
11.30-11.50 – Przerwa kawowa i rozmowy kuluarowe,
11.50-12.30 – Komercjalizacja badań naukowych na przykładach wizyjnych systemów SyKoMi i BlinkMouse wspomagających osoby niepełnosprawne,
12.30-13.15 – Wykorzystanie technologii Wirtualnej Rzeczywistości w przemyśle na przykładzie firmy Krakodlew S.A. – case study,
13.15-14.00 – obiad/przerwa kawowa,
14.00-14.45 – Innowacje i automatyzacja w Valeo,
14.45-15.15 – Wpływ VR i AR na projektowanie architektoniczne budynków,
15.15-15.45 – Narzędzia wspierania przedsiębiorczości w Małopolsce, na przykładzie instrumentów bezzwrotnych współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego,
15.45-15.55 – Przedstawienie wyników oceny projektów realizowanych przez studentów,
15.55-16.00 – Podsumowanie obrad konferencyjnych.
ZAJĘCIA WARSZTATOWE I STANOWISKA Z URZĄDZENIAMI, KTÓRE MOŻNA BĘDZIE TESTOWAĆ DOSTĘPNE BĘDĄ DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA KONFERENCJI
UDOSTĘPNIAĆ JE BĘDĄ:
Fundacja Wspierania Edukacji przy Stowarzyszeniu Dolina Lotnicza z Rzeszowa: głównym zadaniem Fundacji jest prowadzenie działalności oświatowo-naukowej w szczególności w zakresie: popularyzacji nauki i edukacji, podnoszenia poziomu wykształcenia dzieci i młodzieży.
Symulator F-35: Symulator lotu samolotem wielozadaniowym F-35 w systemie Virtual Reality – symulator przeznaczony jest do prezentacji podstawowych właściwości samolotów oraz zapoznania z podstawami pilotażu. Wirtualna rzeczywistość umożliwia rozglądanie się w trakcie lotu symulacyjnego a także generowanie odczuć związanych z widzeniem stereoskopowym.
Alfabet Morse’a: przy pomocy klucza telegraficznego użytkownik wpisuje wybrane słowo, np. swoje imię i sprawdza poprawność wykonanych znaków na ekranie monitora. Użytkownik po przeciwnej stronie ma za zadanie rozszyfrowanie przesłanego słowa.
Most Leonarda: układanka logiczna: Z dostępnych drewnianych płytek należy ułożyć most. Ćwiczenie aktywizujące umysł i kreatywne myślenie.
Firma Headtrip Sp. z o.o.: doświadczony dostawca VR SoftwareHouse w Polsce.
Specjalizuje się we wdrażaniu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w biznesie i edukacji. Łącząc oprogramowanie z urządzeniami i specjalistyczną wiedzą tworzy szyte na miarę systemy informatyczne.
„wirtualna rzeczywistość – od zabawy do poważnego biznesu”
Kompletne stanowisko VR prezentujące możliwości i nowe usługi dostępne z wykorzystaniem odpowiednich aplikacji VR oraz sprzętu gogle VR HTC Vive i Oculus Rift.
Firma Dipol: europejski dystrybutor urządzeń przeznaczonych do instalacji teletechnicznych oraz producent anten telekomunikacyjnych, telewizyjnych i radiowych.
Śpiewający Robot DIPOLA o roboczej nazwie „Signal” jest autorskim projektem firmy DIPOL. Zbudowany został z materiałów dostępnych w sieci hurtowni DIPOL. Poza funkcją reklamową pełni funkcję obserwacyjną i inwigilacyjną w dzień oraz w nocy dzięki wbudowanym w gałki oczne kamerom z oświetlaczami podczerwieni oraz mikrofonom weń wbudowanym. Można rejestrować poprzez Internet to, co widzą i słyszą jego zmysły. Wykrywa ruch w swoim pobliżu, a przy odpowiedniej konfiguracji stref dozoru wysyła powiadomienia e-mail będąc strażnikiem obiektu w którym przebywa. Może pełnić funkcję informacyjną dzięki umiejętności mowy oraz obrazom ukazującym się na monitorze zamontowanym na jego torsie. Może również, a nawet przede wszystkim dostarczać rozrywki.